Alla inlägg under augusti 2018

Av Elly - 22 augusti 2018 18:25

Äntligen så är Q&A äntligen här.

Hoppas ni gillar svaren och frågorna. Ställ gärna fler i kommande Q&A.


1. Vilken ställningar gillar du bäst Alex, och varför? Vart tittar du oftast när du knullar Elly?


Alex svar:

Jag gillar bäst missionären och doggy för att det är så skönt o jag njuter. jag kollar oftast på hennes bröst eller röven för blir mer o mer upphetsad av det och så känner jag skönheten o njutningen.


2. Vart vill ni testa att ha sex någonstans om det inte är där ni bor?


Elly svarar:

Jag skulle vilja att testa att ha sex i bilen, i vattnet på en strand och eventuellt bastun. Varför, just för att det är lite spännande.


Alex svarar:

Jag skulle vilja test knulla i bil och förmodligen bastu skulle va spännande tror hon skulle vilja testa det med.


3. Hur ofta knullar ni?   


Elly svarar:

 Det beror på, men oftast så mellan 3-4 gånger i veckan. Men oftast kan det berov väldigt mycket också på hur kåta vi är.


Alex svarar:

3 eller 4 gånger i veckan kan vara flera beror på också om någon av oss är kåta. 


4. Hur gamla är ni, hur träffades ni och vart bor ni?


Båda svarar:

jag (Alex)  är 22 år gammal och Ja (Elly) är 19 år, Alex bodde redan i Småland medans ja bodde i Malmö men flyttade till småland i april. Vi träffades genom en kompis till Alex, som jag hade på snapchat först, och inte Alex. Jag såg en bild på Alex vi hans kompis snapchat, och frågade Alex kompis om vad han heter och han snapchatnamn. Och för ca. 1 år sedan började vi prata och den 14 januari blev vi tillsammans.


5. Vem gillar att ta kommandot i sängen? Vad gillar du Alex, vara dominat eller blir dominerad?


Elly svarar:

Jag gillar mest att bli dominerad och inte ta komandot. Men det händer att jag kan ta komandot men oftast är det Alex som både domienrar och tar komandot. Men såklart gör jag vad som krävs för att Alex ska tycka det är så skönt som möjligt att bli knullad.


Alex svarar:

jag gillar oftast att ta komandot för för jag gillar det hon har också en del av komandot. jag gillar o vara dominant för jag tycker det funkar bäst för mig o tappar inte kåtheten. 


6. Vilka sexställningar vill ni prova och absolut inte prova?


Elly svarar:

Jag skulle vilja prova dem flesta sexställningarna, men dem jag mest vill prova är där Alex ligger ner och jag liksom står på huck eller där jag lutar mig med rygg mot honom. Men dem sexställningarna jag inte gillar, då jag har haft sex ca 2 år tillbaka, så gillar jag inte alls 69 eller att bli knullad i röven (det är ingen sexställning iknow).


Alex svarar:

jag skulle vilja prova back cowgirl och varför jag har aldrig kört den.jag tänker inte prova 69 för den är någon jag inte vill testa. 


7. Gillar du att bli av sugen av Elly? Och gillar du Elly att suga?


Elly svarar:

Ja, jag gillar att suga av Alex kuk. Att känna när han lätt jukar ner i halsen på mig tycker jag är så härligt. Och även att höra han stöna lite lätt.


Alex svarar:

jag gillar att bli av sugen av hennne för det är så skönt o slajmigt.


8. Kollar ni porr? Hade ni viljat göra en egen porrfilm? Som exempel bara ni får se.


Elly svarar:

Ja, vi kollar på porrfilm, jag gillar att kolla på porr tillsammans med Alex då jag blir väldigt kåt att se han bli upphetsad och sen att det leder till att vi knullar. Men att göra porrfilm, som bara vi får se eller filma oss själva hade varit spännande. men det är inget Alex gillar.


Alex svarar:

ja det gör vi tillsammans för en bra start på upphetsning o det kan även leda till förspel. ja bara något vi får se o vi bestämmer tillsammans om vad för porr vi vill se. 


9. Har ni leksaker, om inte vil ni ha?


Elly svarar:

 Nej, det har vi inte. Men jag vill gärna ha, både för att använda det själv och sen att göra det lite mer spännande när vi väl knullar.


Alex svarar:

nej det har vi inte och vi har nog ingen anledning att ha eller skaffa det heller.

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------


Så äntligen, är Q&A del 1 klar. Det har tagit oss väldigt lång tid att bli klar då när vi väl har börjat så har det sen glömts bort, men nu äntligen.


Hoppas ni gillar denna q&a, vill ni ha bilder i dem kommande q&a's?


- Elly & Alex

Av Elly - 18 augusti 2018 15:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Elly - 17 augusti 2018 01:40
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Elly - 12 augusti 2018 20:12
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Elly - 11 augusti 2018 18:21

Vad jag vet så finns det bara två sexbloggar här på bloggplatsen.se då det är jag sexforalla.bloggplatsen.se och så bilder6.bloggplatsen.se

Deras blogg bilder6.bloggplatsen.se är så bra den bloggen. Jag älskar den verkligen. En väldigt bra och härlig blogg. Många bra bilder och väldigt bra inlägg. Så gå in och kolla på deras blogg. Lättast kommer ni in på deras blogg under länkarna till vänster där står det ?länkar till bloggar jag gillar?

Hoppas ni kommer gilla deras blogg.

- Elly

Av Elly - 10 augusti 2018 18:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Elly - 8 augusti 2018 22:21
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Elly - 8 augusti 2018 17:32

Hej på er! Förlåt för ett långt uppehåll. Men har inte varit så sugen på att blogga den senaste veckan, då jag vart väldigt trött på senaste och bara viljat sova. Men nu är jag och Alex tillbaka. Jag ska be han skriva inlägg till er också, så får ni inlägg både av mig och honom.


Jag vet att jag lovat er en Q&A men den tar så lång tid att skriva då de är så många frågor. Både jag och Alex blir väldig trötta. Men jag lovar att innan denna veckan är slut så är Q&A inlägget uppe. Det kommer att komma upp i några delar då det är så många frågor.


Men hoppas ni är taggad på en bra Q&A med många bra svar och frågor. Men det är bara att skriva frågor som ni vill ha svar på så svarar vi på dem. Det behöver inte bara vara till mig utan det kan vara både till mig och Alex eller bara Alex.


 

Presentation

Sexgalning vad det här. Allt från min vardag till sexrelaterade inlägg. -Hopppas det ska uppskatas - Kram Elly

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni bäst av dem 3 alternativen?
 Missionären
 Doggy
 Cowgirl

Länkar till bloggar jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards