Alla inlägg under juli 2018

Av Elly - 30 juli 2018 12:47

Just nu står vi och fixar med sängen lite granna. Vi har haft sängen i ca snart 3 veckor, men nu fixar vi lite så att den inte glider isär. Så vi skruvar ihop den :)

Klart Alex får göra det :P och så klart blir man ju kåtare av att se honom skruva ihop det. Kåt var jag innan och nu är man ju kåtare.

Alltid bra att ha en handyman hemma :)

Senare ikväll kommer det ett Q&A inlägg, hoppas ni är taggade på det :)

- Elly

Av Elly - 29 juli 2018 23:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Elly - 29 juli 2018 16:56

Att både jag och Alex vart fyllekåta igår kan man inte ljuga om. Fick mig några omgångar med rejäla hångel och jag blev väldigt kåt av det, jag var nära på att nästa slita av honom kläderna för att stoppa in hans kuk i mig. Men det kan jag liksom inte göra då vi hade vänner hos oss och har inte lust att hans bror, hans syster och två vänner ska se oss nakna. Men kåt var jag och han med. Väldigt nära till sjöblöt :P Han hade stånd iallafall.


Att få hångla så mycket med Alex som vi gjorde igår var ett tag sedan. Han kysser mig så himla bra och smeker mig så himla bra det med, herre gud, jag blir ju bar kåt av att skriva detta inlägget :P


På tal om Alex så har jag fått honom att gå med på att vilja skriva lite inlägg. Men i nästa inlägg så ska jag och Alex svara på lite frågor tillsammans. Det ska bli väldigt kul iallafall.

Men just nu i skrivande stund så står han och fixar med våran takfläkt som vi köpte typ föra månaden, så nu äntligen är den uppe på taket. Tur att jag har en handyman, då han är snickare så går han gämt i arbetsbyxor... Det är väl inte bara jag som blir kåt på det eller?

    


Älskar det, om jag själv hade bestämt så hade jag fan slitit av alla kläder, men har hans bror och hans mamma på besök så det går inte riktigt haha.

Men som sagt så kommer det fler inlägg med Alex och mig.

Hoppas ni är taggade på kommande inlägg.


 

Av Elly - 29 juli 2018 01:18
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Elly - 28 juli 2018 15:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Elly - 26 juli 2018 18:40

Hej på er!
Snälla hjälp mig, jag vet absolut inte vad jag ska skriva om. Vill ni läsa om några sexhändelser? Sextips?

Vad som helst, vad vill ni att jag skriver om.

- Elly

Av Elly - 26 juli 2018 07:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Elly - 21 juli 2018 22:39
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Sexgalning vad det här. Allt från min vardag till sexrelaterade inlägg. -Hopppas det ska uppskatas - Kram Elly

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni bäst av dem 3 alternativen?
 Missionären
 Doggy
 Cowgirl

Länkar till bloggar jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Juli 2018 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards